top of page
  • Modellenland

Interview: Model Michelle Boonen (Belgium)

Kun je ons iets vertellen over jou?

Ik ben nog een student, ik volg een opleiding aan het volwassen onderwijs als zorgkundige. Ik doe ook in mijn vrije tijd kinderen kinderen grimmen.

Als je iets over jezelf zou kunnen veranderen, wat zou het zijn?

Ik zou mijn eigen geen dingen willen veranderen omdat ik trots ben op wie ik geworden ben doorheen de jaren.

Wat zijn je goede eigenschappen, en je minder goeie?

Ik ben een sociale persoon omdat ik in de zorgsector zit en ik ben ook een doorzetter ook al zit het even niet mee dan sterk ik nog sterk in mijn schoenen. Mijn mindere eigenschap is dat ik koppig kan zijn en ook dingen kan zeggen wat in mij op komen ook al kan dat soms wel mensen kwetsen.

Hoe ben je begonnen als model?

Ik ben begonnen bij een fotograaf wat het doet als hobby fotografie zo ben ik doorgestroomd naar andere fotografen wat mij vroegen via Facebook om eens voor de lens te staan.

Wat denk je van het werk als model?

Het is een droom van ieder meisje om model te zijn als beroep maar voor mij is het eerder een hobby wat ik kan doen in mijn vrije tijd als ontspanning maar het zou wel mooi meegenomen zijn als het een beroep zou kunnen worden.

Wat is uw schoonheid regime?

Ik gebruik heel veel producten voor mijn huid goed te kunnen onderhouden omdat op je gezicht vaak make up op wordt gedaan dus dat moet je goed blijven verzorgen anders gaat je huid er kapot aan.

Wat zijn je plannen voor de toekomst?

Mijn plannen voor de toekomst zijn is dat ik hopelijk nog steeds shoots mag blijven doen en dat ik afgestudeerd ben van school zodat ik mij helemaal kan focussen op mijn shoots.

Wat zijn sommige van uw favoriete ervaringen tot nu toe?

Ik ben iemand wat niet stoer of kwaad kan kijken op een foto en de fotograaf had een bepaalde beeld in zijn hoofd hoe mijn blik moest zijn maar het lukt niet toen heeft hij een flesje water over mij heen gegooid in de hoop dat ik kwaad zou worden en het was ook nog gelukt dat was een fijne ervaring maar ook wel grappig.

Wat zou je graag nog doen als model?

Ik zou graag als model in magazine willen staan omdat het een droom is om in een boekje te staan en trots te kunnen zeggen dat ik erin sta.

Heeft u nog een advies voor wie als model wil starten?

Als je wilt starten als model geef ik de raad om altijd je eigen te zijn en je moet nooit dingen doen waar jezelf niet goed bij voelt en zeg dit ook eerlijk tegen de fotograaf want het heeft geen zin om iets te doen waar je niet helemaal 100 procent achter staat en zo komen er ook geen mooie of leuke foto's uit.

Wat vind je van het modellenland Magazine?

Ik vindt het modellenmagazine heel interessant om te zien en zeker om dingen bij te leren van andere modellen zo leer je iedere dag toch iets bij met de nodige tips van andere mensen.

Fred Loossen

Fred Loossen

Fred Loossen

Fred Loossen

Jeroen Putmans

Fred Loossen

Jeroen Putmans

René Leenders

Yves Bosmans

630 weergaven0 opmerkingen
Recent Posts
Naamloos-1.jpg
bottom of page